Friday, December 4, 2009

Ya ALLAH, selamatkanlah perjuangan Islam.

"YA ALLAH SELAMATKANLAH ISLAM DAN PEJUANG NYA."

Mutaakhir ini banyak sekali pengujian ALLAH datang pada hamba2Nya yang beriman, memperjuangkan Islam di posisi masing-masing.
Melihat kepada sirah nabi saw dan para sahabat mereka dihina dan dicaci kerana membawa islam, menyuruh umat mentauhidkan Allah, tidak menjadi hamba kepada dunia, duit dan pemerintah. ini dia resam.. yang lagi meyakinkan mereka yang sakit itu bahawa jalan inilah jalan perjuangan yang tiada masa rehat dan senang lenang. Ini dia hadiah ALLAH... Dunia tempat waqafan.

Tuan Guru Presiden dan Mursyidul Am juga disebut2..hingga ada yang menjatuhkan, malah menyedihkan lagi menghina mereka.. Walau pun sesetengah pihak tak menerima atau mengiktiraf mereka sebagai ulama' tapi jangankan sampai menghina insan ini, kerana sedar2 lah diri kita juga tak sempurna. bahkan lebih mulia mereka dengan ayat2 Alquran di mulut, hadith nabi apatah lagi, malah mampu untuk mengqiaskan..sedangkan pihak yang mencaci, kau mampu ke membaca alquran sebaik mereka, bahkan adakah kau itu alhuffaz?
Jangan hina mereka yang mengangungkan Allah, menuruti sunnah Nabi saw dan memuliakan alQuran.

ISLAM itu untuk kita tegakkan. Jangan kita lagi2 menjadi batu-batu panahan membakar hujung cebisan Islam, sedikit demi sedikit!

BANGUNLAH, JULANG ISLAM.
BAWA ISLAM KE SERATA.
ISLAM INI AGAMA FITRAH, CARA HIDUP YANG UNGGUL.

MASANYA UNTUK MERUBAH KEPIMPINAN YANG TAHU HUKUM ALLAH, HALAL HARAM. YANG MAMPU MENGIMAMI SOLAT DAN MASYARAKAT! BUKAN HANYA MENJAJA 1 MALAYSIA!

ALLAHUAKBAR WALILLAHILHAMD!!!

1 comment:

farisoborny said...

The Best Casino Games You'll Ever Play - DrmCD
As the name suggests, this game is a high-stakes version of 안동 출장안마 the classic slot game, 남원 출장마사지 called "Horseman". That's 대구광역 출장마사지 in 여수 출장마사지 fact it's actually 안양 출장샵 a